tisdag 22 mars 2011

Kort uppehåll

På grund av tekniska problem med vårt bredband, tvingas jag att göra några dagars uppehåll i bloggandet. Bredbandsbolaget har tagit emot min felanmälan och räknar med att det tar några dagar att åtgärda problemet.

Under tiden får vårt mobila bredband "vandra" mellan familjens datorer, efter någon form av prioritering, där skolarbetet och arbete väger tyngst.

Visst känns det tråkigt, men jag kan kontrollera min e-post i min telefon, så jag lider inte någon större nöd. Dessutom hörde jag i dag, att en hel organisation varit utan datorer i en dryg vecka, på grund av någon form av virus, som slagit ut varenda dator och hela nätverket.

Jag återkommer så snart jag har möjlighet.

2 kommentarer:

  1. Thorsten Schütte23 mars 2011 kl. 16:32

    Aha, Du har temporärt gått över från den breda vägen till den smala ;-)

    SvaraRadera
  2. Hej Thorsten och tack för din kommentar.

    Det kan man lugnt säga. Den smala vägen i detta fall är också en långsam väg... och frustrerande...

    Med vänliga hälsningar

    Krister

    SvaraRadera