tisdag 12 april 2011

Uppehåll på grund av renovering

Under veckan kommer jag att göra ett uppehåll i bloggskrivande på grund av att vi renoverar lägenheten. Det är tre sovrum och en toalett som ska fräschas upp. Även om vi har anställt en hantverkare för tapetsering och målning, så att jag inte handgripligen är involverad, påverkar arbetet hela hemmet.

Möblerna från de tre rum som ska renoveras, står i vardagsrummet och matsalen, vilket innebär att vi får äta i skift. I vardagsrummet bor min fru och dotter och jag har flyttat in i sonens rum. Fram tills på fredag har jag ingen plats att sitta ostört för att skriva mina blogginlägg.

Jag hoppas innerligt att målaren är klar tills helgen, så att jag kan försöka lösa melodikrysset på lördag, utan att behöva åka hemifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar