torsdag 28 februari 2013

Ofrivilligt uppehåll

Som läsaren konstaterat så har jag inte skrivet så mycket de senaste veckorna. Det beror inte på att jag fått "skrivkramp" eller att jag "fastar" från bloggandet. Det beror på omständigheter som ligger utanför min kontroll. Jag har inte haft energi att skriva, på grund av influensa, förkylning, feber, och diverse inflammationer.

Under dessa veckor har all min energi åtgått till att göra de absolut viktigaste uppgifterna på mitt arbete. På kvällar och helger har jag helt enkelt inte orkat skriva här på bloggen, med undantag för melodikrysset.

Jag fortsätter att ta det lugnt och återhämta mig denna vecka ut, men hoppas att du kan hitta något läsvärt bland äldre blogginlägg. Jag återkommer på lördag förmiddag, med en blogg om veckans melodikryss.

6 kommentarer:

  1. Ta det fortsatt lugnt Krister och krya på Dig. På tyska rimmar vi:
    Die Sünde und die Grippe (influensa)
    Machen den stärksten zum Gerippe (skelett) :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din hälsning, Thorsten.

      Med vänliga hälsningar

      Krister

      Radera
  2. Krya på dig!Även min blogg ligger efter men man är endast människa..och prioriterar annat just nu i livet pga. olika omständigheter..Allt gott till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din hälsning.

      Jag önskar dig detsamma.

      Med vänliga hälsningar

      Krister

      Radera
  3. Krya på dig Krister
    Flunsan slår hårt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Db2/4.

      Jag har varit på fötterna hela tiden, om än trött och utan min normala energi. Nu är jag dock på väg tillbaka till mitt vanliga jag.

      Radera