onsdag 15 juni 2011

Upptagen

Denna vecka är jag inbokad på möten, från tidig morgon till sen kväll.

Under måndagen satt jag i löneförhandlingar med fyra fackföreningar och hade ett möte med kontraktets kyrkoherdar och prosten. Dagen avslutades med ett dopsamtal i Västra Ryds kyrka. Jag hann alltså med att arbeta i inte mindre än fyra kyrkor (Järfälla, Maria, Eds och V Ryd) på en och samma dag.

I går hade jag arbetslagsmöte, sommarlunch med förtroendevalda, MBL-information inför Kyrkorådets sammanträde, dopsamtal, Personalutskott, Ekonomiutskott och Kyrkorådssammanträde.

I dag har jag möte med kommunens POSOM-grupp, (Psykiskt Och Socialt OMhändertagande), möte med Järfälla Kristna Råd, och ett möte med en eventuell samarbetspartner till församlingen. Dagen i dag, avslutas med ett möte med samtliga huvudmän för RIA/Hela människan i Järfälla.

Som alla förstår så hinner jag inte med att skriva några inlägg här på bloggen. Jag hoppas återkomma under torsdagen eller fredagen.

Under tiden kanske du kan läsa några av mina tidigare inlägg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar