tisdag 26 januari 2010

Uppehåll - tjänsteresa

Jag har inte hunnit att skriva något inlägg under måndagen och tisdagen. Det har varit två fulla arbetsdagar från tidiga morgonen till sena kvällen. Det har varit administration, möte med Föreningen för kyrkan i Barkarby och Skälby, Personalinformation och Kyrkoråd.

Så här i början av mandatperioden blir kyrkorådsmötena extra långa eftersom det är en massa dokument som ska fastställas. Dessutom är det utbildning för det nyvalda kyrkorådet och självklart är informationen från kyrkoherde och förvaltningschef extra viktig. Kvällens sammanträde innehöll inte mindre är 31 punkter.

Nu gör jag några dagars uppehåll på grund av en tjänsteresa. Ledningsgruppen ska åka på två dygns internat för att ha utbildning i arbetsmiljöfrågor och Kyrkans avtal AB 08.

Jag återkommer senast på lördag med melodikrysset. Eventuellt hinner jag inte lösa det förrän på eftermiddagen eftersom jag ska ha en dopgudsjänst klockan 12.00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar