måndag 28 september 2009

Grattis Thomas!

Under ett fantastiskt solsken avgjordes Järfälla kyrkliga mästerskap i golf. Om det var ett vackert sensommar väder eller ett otroligt höstväder, låter jag vara osagt.

I jämställdhetens namn spelade vi alla från röd tee, där damerna normalt ska slå ut ifrån. Jag vet inte om det gynnade någon, men jag kunde konstatera att jag var tvungen att göra fyra par, för att gå på mitt handicap. Detta klarade jag inte av, även om jag gjorde flera par.

Jag får acceptera att pokalen kommer att stå kvar i Thomas rum ett år till. Jag vill också gratulera Björn och Gunnar som spelade sin första golftävling och fick känna på "hetluften" på Bisslinge golfbana. Återstår att gratulera Nicklas till andra platsen.

Den som kan gissa vilken placering jag fick har möjlighet att vinna något. Jag delar ut pris till de två första som gissar rätt.

4 kommentarer:

  1. Tyvärr Wi.

    Du hade inte rätt, men kan gissa en gång till.

    Krister

    SvaraRadera
  2. Grattis SuS!

    Du har vunnit första pris.

    För att jag ska kunna utdela priset ber jag dig att du mejlar mig och talar om hur och var jag kan överlämna det.

    Trevlig helg.

    Krister

    SvaraRadera