lördag 26 mars 2022

Melodikrysset vecka 12 - 2022

God förmiddag alla melodikryssvänner!

Inte heller idag kan jag vara med och försöka lösa Melodikrysset i direktsändning. När ni kryssar som bäst spelar jag klubbmästerskap i bowling.

Som vanligt då jag inte är med under sändningen öppnar jag kommentarsfältet så att ni kan umgås och hjälpa varandra där. Jag kommer inte att svara på några kommentarer denna vecka eftersom jag tidigt i morgon åker på en tjänsteresa fram till mitten av nästa vecka.

Jag hoppas att ni får ett klurigt kryss och en trevlig timme så hörs vi "live" nästa lördag.

92 kommentarer:

  1. God morgon Krister och alla kryssare från ett soligt och blåsigt Gistad!
    /Birgitta

    SvaraRadera
  2. Lycka till på mästerskapet!

    SvaraRadera
  3. God morgon Krister och alla lösare! Inte heller vi kan vara med på direkten! Idag är vi med på en samling med frivilliga ledare i Kvismare församling! Det skall bli intressant med föredrag av biskopen, bland annat! Jarl o Ann i Gällersta

    SvaraRadera
  4. God morgon Krister och alla kryssare från ett blåsigt men soligt Nynäshamn. Lycka till med bowlingen!
    Carin

    SvaraRadera
  5. Lycka till i bowlingen, är det 6 serier ni spelar?

    SvaraRadera
  6. Godmorgon Krister och alla andra kryssälskare! Hoppas du får många strike!

    SvaraRadera
  7. Men vad heter låten? Känner så väl igen… V 14?

    SvaraRadera
  8. Tack för idag! Trevlig helg önskar jag er alla !

    SvaraRadera
  9. Får inte in L8....
    Kommer in ett A från Ernman.

    SvaraRadera
  10. Leeann Rimes

    Tack för idag, trevlig helg!
    /BIrgitta

    SvaraRadera
  11. TACK alla ni duktiga 🤗. Undanbedes trista kommentarer här på sidan!

    SvaraRadera
  12. Tack för idag utan hjälp av dig Krister. Jag önskar alla en skön helg!
    Carin

    SvaraRadera
  13. Krister lycka till med bowling mästerskapet.Tack för idag! Trevlig helg till Er ALLA.

    SvaraRadera
  14. Tack alla för dagens hjälp. Jag tyckte det var svårt idag.

    SvaraRadera
  15. Ha, en fin lördag med mycke sol.. Kram Elisabeth från Älvängen

    SvaraRadera
  16. Tack till er alla för medverkan. trevlig helg.

    SvaraRadera
  17. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera