lördag 25 maj 2013

Inget melodikryss på grund av konfirmation

God förmiddag alla melodikryssvänner.

I dag kommer jag inte att ha möjlighet att försöka lösa melodikrysset i direktsändning. Eventuellt kommer jag att återkomma efter söndagens högmässa.

När ni är i full färd med att svara på Eldemans frågor, kommer min äldsta dotter att bli konfirmerad i St Lukas kyrka, Järfälla. Efteråt kommer vi att ha en mottagning för henne och till den kommer släkt och vänner från Malmö, Karlskrona och Stockholm.

Jag ser fram emot att få vara med på en konfirmationsmässa som pappa. Det känns väldigt stort och jag är övertygad om att jag kommer att vara stolt, både över konfirmanderna och mina medarbetare som håller i gudstjänsten.

Jag önskar er alla en riktigt trevlig timme med melodikrysset och en fortsatt fin helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar