måndag 15 augusti 2022

Melodikrysset vecka 32 - 2022 (Inlägget som försvann)

Hej!

Nyss hemkommen till Järfälla, från min sista semestervecka som avslutades med en familjeträff i Viborg, kan jag konstatera att det blogginlägg som jag skrivit och schemalagt till i lördags morse, inte finns här på bloggen.

Jag vet inte vad det beror på att mitt inlägg aldrig lades ut. Det brukar fungera perfekt att skriva ett par dagar innan och sedan schemalägga publiceringen till lördag förmiddag. Denna gång har det fallerat av någon anledning, vilket jag beklagar. 

Jag hoppas att ni klarade er utan min blogg och att ni hade en trevlig timme. Jag ser att några i lördags kommenterade under inlägget från vecka 31.

På lördag är jag med i direktsändning igen. Då med någon av de nya programledarna.

Jag önskar er en fortsatt fin vecka. Själv börjar jag arbeta i morgon efter 5 veckors semester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar