torsdag 23 december 2010

En god jul önskas alla läsare

Så är jag tillbaka i Sverige.

Det var en något dramatisk återresa och jag undrade ett tag om jag skulle få tillbringa hela julhelgen i Estland. Då vi körde från Pärnu till Tallinn hamnade vi i en lång bilkö på grund av en trafikolycka. Detta gjorde att vi kom till flygplatsen 20 minuter innan vårt plan skulle lyfta. Detta var dessutom gårdagens sista flyg till Stockholm.

Vi fick inte komma med, utan tvingades köpa en ny biljett till morgonens flyg. Det gick nämligen inte att omboka med anledning av att man kom för sent till incheckning, oavsett om det var en trafikolycka eller inte. Dess bättre fanns det plats på morgonflyget och vi fick tillbringa natten hos min kompis svägerska, som lyckligtvis bor i Tallinn. Det gick alltså ingen nöd på oss.

Nu när jag är tillbaka så vill jag passa på att önska läsarna en riktigt god och trevlig jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar