onsdag 26 januari 2011

Uppehåll

Jag vill be mina läsare om ursäkt för att jag inte har skrivet några intressanta och läsvärda inlägg den senaste tiden. Mitt arbete tar all min vakna tid i anspråk. I stället för att lägga tid och energi på att hålla bloggen aktuell, så försöker jag att svara på mail, ringa samtal, förbereda möten, ha samtal med medarbetare och sköta mina kyrkliga handlingar och gudstjänster på bästa sätt.

Kanske kan Du läsa några av mina tidigare inlägg?

Jag kommer nu att åka till stugan för att gå igenom min hemuppgift en gång till. På tisdag är det MBL-förhandlingar och om det faller väl ut, så ska jag redovisa allt för Kyrkorådet samma kväll.

Jag försöker självklart att lösa melodikrysset på lördag via mitt mobila bredband, och lägga ut mitt förslag till lösning här på bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar