lördag 23 april 2011

Tekniska problem

Även om jag tycker att man ska göra minimalt med aktiviteter på Påskafton, den dag Jesus tillbringar i dödsriket, så är det inte på grund av min religiösa övertygelse, som jag idag inte publicerat mitt förslag till lösning på veckans melodikryss.

Jag har tekniska problem med blogger, som inte vill publicera mina inlägg. Vad det beror på vet jag ännu inte. Jag har försökt köra från stugan för att få bättre kontakt via det mobila bredbandet, men det har inte hjälpt. Kanske är det någon som inte tycker att jag ska lösa melodikrysset en dag som denna? Eller så är det kanske någon som tycker att jag har för många besökare på min blogg?

Jag återkommer så snart jag kan. Under tiden har jag ringt till en kamrat och bett honom publicera detta inlägg.

2 kommentarer:

  1. Saknade dig idag men som tur var lyckades vi via vännen Google finna svaren. Hoppas datorproblemen löser sig och att vi "ses" nästa lördag. En Glad Påsk Önskar Vi Dig Och Din Familj. Hälsningar Elisabeth & kristina (Mor/Dotter)

    SvaraRadera
  2. Hej Elisabeth och Kristina.

    Jag har nu fått ordning på tekniken. Fråga mig inte hur det gick till. Plötsligt fungerade det...

    Jag önskar er en riktigt god fortsättning på påsken.

    Med vänliga hälsningar

    Krister

    SvaraRadera