tisdag 30 april 2013

Vinyl 107,1 - Står på igen

Allt är glömt och förlåtet!

Nu står radio; "Vinyl 107,1", på igen. Anledningen är att jag äntligen fått svar av stationschefen. Han svarade mig under eftermiddagen på Facebook. Att han lovar att skicka muggar så snart det kommer in nya och att han skänker två t-shirt, i kompensation, är av underordnad betydelse. Det viktigast var att han svarade och beklagade det inträffade.

Att få ett svar, en ursäkt och en förklaring är viktigare för mig, än alla möjliga priser och eventuell kompensation. Nu lämnar jag det inträffade bakom mig och även om jag inte likt en monark, "vänder blad", så byter jag kanal på bilstereon. Nu kan jag åter lyssna på mina gamla välkända favoriter på; "Vinyl 107,1".

Tack för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar