torsdag 3 december 2009

Tiden räcker till - prioriteringar

Förra måndagen skrev jag att tiden räcker till. Jag skrev också att det handlar om engagemang och närvaro samt att göra saker till 100 %, för att känna sig nöjd.

Denna vecka har jag prioriterat mitt arbete till 100 %. Jag har valt bort bloggskrivandet till förmån för att, bland annat:

  • göra planeringsförutsättningar för hösten 2010,
  • leda personalmöte,
  • ha ärendeuttag inför nya Kyrkorådet,
  • genomföra flera normativa samtal med mellanchefer och anställda,
  • genomföra det sista Kyrkorådet i Jakobsbergs församling,
  • ta fram och skriva underlag för det konstituerande Kyrkorådet i Järfälla församling,
  • hantera sedvanliga och fortlöpande personalfrågor,
  • göra akuta administrativa uppgifter, och
  • ha traditionsenligt julbord för alla våra frivilliga.

Trots att jag prioriterat bort att skriva inlägg här på bloggen, så känner jag mig nöjd och tillfreds. Tiden har räckt till för allt det jag velat och varit tvungen att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar