torsdag 1 juli 2010

Ett år av bloggande

Jag har nu skrivet här i ett drygt år. Bloggen har haft 23 475 besökare från 43 olika länder. Detta är det 294:e inlägget, vilket gör ett snitt på nästan fem inlägg per vecka.

Jag har skrivet om allt mellan himmel och jord. Det har varit vardag och fest, heligt och profant, världsliga frågeställningar och teologiska frågor. De inlägg som har rönt mest kommentarer är när jag skrev om Afghanistan, sången "Halleluja", äktenskapet, integritet och om man kan mäta tro. Tyvärr finns det inget mätinstrument för kommentarer.

Flest läsare har jag haft på lördagar. Som mest var det drygt 750 personer, då Eldeman hade ett riktigt svårt Melodikryss.

I sommar kommer jag att ta det lugnt här på bloggen. Jag kommer att skriva då jag har tillgång till Internet och ämnet jag vill lägga på bordet inte kan vänta tills i augusti. Om du har tid och lust så kan du gå tillbaka och läsa de inlägg, du inte läst tidigare.

Om vi inte hörs i kommentarerna eller på annat sätt, så önskar jag er läsare:

En riktigt skön sommar!


2 kommentarer:

  1. Hej Krister!
    Önskar dig också en riktigt skön sommar!
    Ser fram emot ett nytt spännande år med dina tankar och synpunker.
    Ha det gott!
    önskar C.C

    SvaraRadera
  2. Hej CC och tack för din kommentar.

    Jag önskar dig det samma.

    Allt gott!

    Med vänliga hälsningar!

    Krister

    SvaraRadera